loading...
مجله تفریخی و سرگرمی من و تو
خوش امدید

 

 

 

::به بزرگترین و متفاوت ترین پرتال فارسی زبانان خوش امدید::
 
 
http://dl.kurd-song.com/pic/icons/1335056181.png

آخرین ارسال های انجمن
jalil بازدید : 239 پنجشنبه 25 مهر 1392 نظرات (0)

محسن یگانه,دانلود آهنگ جدید



ترانه و آهنگ و تنظیم : محسن یگانه ، میکس و مسترینگ : آرش پاکزاد
ویولون: میثم مرودستی ، پیانو: زضا تاجبخش ، گیتار: بابک مالک فر

متن آهنگ جدید محسن یگانه به نام قرص های خواب آور:

چشام بستس ولی فکرم یه عمره که نخوابیده

مرورت می کنم هر بار بهم حس جنون میده

نفس می کشم و اشکام نشون میدن چقدر خستم

نمی دونی چرا زندم نمی دونم چرا خستم

نمی دونم چرا خستم

نمی خوام با یه دل شوره که افتاده توی جونم

تو رو از اتفاقی که نیوفتاده بترسونم

تو رو از اتفاقی که نیوفتاده بترسونم

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید محسن یگانه به نام قرص های خواب آور

♫♫♫♫♫♫

صبوری می کنم هر بار ی حسی تو دلم میگه

“دلت آروم گرفت آخر ولی پیش یکی دیگه

از امروز هر شبم گریست با یه حس عذاب آور

شب و روزام یکی میشن با این قرص های خواب آور

صبوری می کنم هر بار یه حسی تو دلم میگه”(دوبار)

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید محسن یگانه به نام قرص های خواب آور

♫♫♫♫♫♫

نگفتی خسته ای از من نگفتی که داری میری

فقط دیدم به جای من داری تصمیم میگیری

سپردی من و دست کی به دیوارهای این خونه

من و این قرص خوابی که واسم. لالایی می خونه

“هنوز هر جای این خونه واسم خاطره میسازه

نگاهم سمت چی باشه من و یاد تو نندازه”(دوبار)

من و یاد تو نندازه

صبوری می کنم هر بار یه حسی تو دلم میگه

دلت آروم گرفت آخر ولی پیش یکی دیگه

از امروز هر شبم گریست با یه حس عذاب آور

شب و روزام یکی میشه با این قرص های خواب آور

دانلود در ادامه مطلب
دوست عزیز تو که مارو حمایت نمیکنی و عضو نمیشی چطور انتظار داری ما امکاناتمونو در اختیارت بگذاریم؟؟ پس همین الان عضو شو
براي نمايش ادامه اين مطلب بايد عضو شويد !
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد

اگر قبلا ثبت نام کرديد ميتوانيد از فرم زير وارد شويد و مطلب رو مشاهده نماييد !
برچسب ها صداي دانلود اهنگ جديد محسن يگانه به نام قرص هاي خواب اور , دانلود صداي دانلود اهنگ جديد محسن يگانه به نام قرص هاي خواب اور , دانلود موزيک دانلود اهنگ جديد محسن يگانه به نام قرص هاي خواب اور , دانلود فايل صوتي دانلود اهنگ جديد محسن يگانه به نام قرص هاي خواب اور , دانلود6آلبوم جديد دانلود اهنگ جديد محسن يگانه به نام قرص هاي خواب اور , خواننده دانلود اهنگ جديد محسن يگانه به نام قرص هاي خواب اور , شعر دانلود اهنگ جديد محسن يگانه به نام قرص هاي خواب اور , دانلود آنگ جديد دانلود اهنگ جديد محسن يگانه به نام قرص هاي خواب اور , دانلود رپ دانلود اهنگ جديد محسن يگانه به نام قرص هاي خواب اور , دانلود آهنگ پيشواز دانلود اهنگ جديد محسن يگانه به نام قرص هاي خواب اور , دانلود آهنگ پيشواز ترانه دانلود اهنگ جديد محسن يگانه به نام قرص هاي خواب اور , دانلود ترانه هاي دانلود اهنگ جديد محسن يگانه به نام قرص هاي خواب اور , دانلود اولين آلبوم دانلود اهنگ جديد محسن يگانه به نام قرص هاي خواب اور , دانلود آهنگ جديد دانلود اهنگ جديد محسن يگانه به نام قرص هاي خواب اور , دانلود رپ دانلود اهنگ جديد محسن يگانه به نام قرص هاي خواب اور , دانلود رپ هاي دانلود اهنگ جديد محسن يگانه به نام قرص هاي خواب اور , دانلود با لينک مستقيم دانلود اهنگ جديد محسن يگانه به نام قرص هاي خواب اور , دانلود با لينک مستقيم ترانه دانلود اهنگ جديد محسن يگانه به نام قرص هاي خواب اور , دانلود تيتراژ دانلود اهنگ جديد محسن يگانه به نام قرص هاي خواب اور , دانلود دانلود اهنگ جديد محسن يگانه به نام قرص هاي خواب اور ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
این سایت هیچ ربطی و هیچ گونه وابستگی به شبکه من و تو ندارد.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    اگه ي روز عشقت ازت جداشه آخرين جمله اي كه بهش ميگي چيه؟
    کیفیت مطالب و انجمن مجله تفریحی و سرگرمی من تو را چگونه ارزیابی میکنید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 222
  • کل نظرات : 41
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 236
  • آی پی امروز : 13
  • آی پی دیروز : 68
  • بازدید امروز : 39
  • باردید دیروز : 107
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 39
  • بازدید ماه : 4,084
  • بازدید سال : 19,075
  • بازدید کلی : 324,156
  • کدهای اختصاصی
    A2

    تبادل لینک

    عضویت
    جهت استفاده از تمامی امکانات سایت لطفا روی گزینه ثبت نام کلیک کنید