loading...
مجله تفریخی و سرگرمی من و تو
خوش امدید

 

 

 

::به بزرگترین و متفاوت ترین پرتال فارسی زبانان خوش امدید::
 
 
http://dl.kurd-song.com/pic/icons/1335056181.png

آخرین ارسال های انجمن
jalil بازدید : 287 دوشنبه 12 فروردین 1392 نظرات (0)

غروب جمعه و تنهایی های من

زیاد دور نیستم

غروب جمعه و من و من و من.....

در میان خلوت سوز دار نفهمیدن و درکاجبار تنهایی محض....

بانو جان !!

باتوام با تو!!!!

کهنه زخم شیرین ......

یادگار روزگار خواستن و راستی....

کافیست فقط یک بار سر برگردانی خواهی دید مرا

زیاد دور نیستم

فقط به متراژ یک عمر جوانی و حسرت نتوانستن...

كه پس از تو میان چه کنم ها و نکنم ها پرسه می زند........

شاید هم به شمایل مجنون شیدا شده لیلا

به شکل یک انسان

اما عاقل و کمی پیر و فرتوت

ودیر ...

و شاید هم کمی خیلی دیر

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
این سایت هیچ ربطی و هیچ گونه وابستگی به شبکه من و تو ندارد.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    اگه ي روز عشقت ازت جداشه آخرين جمله اي كه بهش ميگي چيه؟
    کیفیت مطالب و انجمن مجله تفریحی و سرگرمی من تو را چگونه ارزیابی میکنید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 222
  • کل نظرات : 41
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 236
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 68
  • بازدید امروز : 12
  • باردید دیروز : 107
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 12
  • بازدید ماه : 4,057
  • بازدید سال : 19,048
  • بازدید کلی : 324,129
  • کدهای اختصاصی
    A2

    تبادل لینک

    عضویت
    جهت استفاده از تمامی امکانات سایت لطفا روی گزینه ثبت نام کلیک کنید