loading...
مجله تفریخی و سرگرمی من و تو
خوش امدید

 

 

 

::به بزرگترین و متفاوت ترین پرتال فارسی زبانان خوش امدید::
 
 
http://dl.kurd-song.com/pic/icons/1335056181.png

آخرین ارسال های انجمن
setareshab2013 بازدید : 207 دوشنبه 12 فروردین 1392 نظرات (1)
مثه خوابی…مثه رویا مثه آرامش دریا مثه آسمون آبی آرومی وقتی که خوابی مثه پروانه نجیبی تو یه رویای عجیبی مثه یاسای تو باغچه مثه آینه تو تاغچه مثه چشمه ی زلالی انگاری خواب و خیالی. . . . بی تو من موندم و رویا خسته از تموم دنیا یه دل تنگ شکسته دو تا چشم خیس خسته روزا تب دار شبا بیدار یه تن خسته بیمار مثه یه مرده سر دار از خودم از همه بیزار له له لحظه دیدار بینمون دیوارو دیوار
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
این سایت هیچ ربطی و هیچ گونه وابستگی به شبکه من و تو ندارد.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    اگه ي روز عشقت ازت جداشه آخرين جمله اي كه بهش ميگي چيه؟
    کیفیت مطالب و انجمن مجله تفریحی و سرگرمی من تو را چگونه ارزیابی میکنید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 222
  • کل نظرات : 41
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 236
  • آی پی امروز : 54
  • آی پی دیروز : 79
  • بازدید امروز : 81
  • باردید دیروز : 104
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 504
  • بازدید ماه : 4,019
  • بازدید سال : 19,010
  • بازدید کلی : 324,091
  • کدهای اختصاصی
    A2

    تبادل لینک

    عضویت
    جهت استفاده از تمامی امکانات سایت لطفا روی گزینه ثبت نام کلیک کنید