loading...
مجله تفریخی و سرگرمی من و تو
خوش امدید

 

 

 

::به بزرگترین و متفاوت ترین پرتال فارسی زبانان خوش امدید::
 
 
http://dl.kurd-song.com/pic/icons/1335056181.png

آخرین ارسال های انجمن
jalil بازدید : 315 پنجشنبه 30 خرداد 1392 نظرات (0)

چندي پيش در مجموعه تلويزيوني «زمانه» يك چهره جديد و البته پرشور و هيجان ايفاي نقش مي كرد. او كه تاكنون در فيلم سينمايي «از ما بهترون» و چند تله فيلم بازي كرده اولين تجربه سريال خود را با حسن فتحي رقم زد. ويدا جوان كه در اين سريال نقش نگار را داشت حدود چهار سال است كه زندگي مشترك خود را با ايلا تهراني آغاز كرده است. ويدا علاوه بر بازيگري در زمينه طراحي لباس، صحنه، جواهرات و هنرهاي تجسمي فعال بوده است. با او درباره زندگي حرفه اي و شخصي اش صحت كرديم.

اين طور كه پيداست شما چند شاخه هنري را با هم دنبال مي كنيد. كدام را بيشتر از سايرين دوست داريد؟

طراحي لباس را بيشتر دوست دارم چرا كه رنگ ها در آن نقش اصلي را دارند و من هم علاقه خاصي به بازي با رنگ ها دارم.

گفتگو با ویدا جوان و همسرش بازیگر زمانه + تصاویر

نمايشگاه هم برگزار كرده ايد؟

بله. يك بار نمايشگاه طراحي لباس و يك بار هم نمايشگاه پتينه برگزار كردم. نمايشگاه لباسم يك نمايشگاه جديدي در ايران بود كه علاوه بر لباس هاي فرم از لباس هاي كوچك زمستاني در آنجا استفاده كرده بودم كه خودم فقط بازي رنگ ها را در آن خيلي دوست داشتم كه خوشبختانه از آن استقبال هم شد.

براي طراحي دوره اي ديده بوديد؟

خير اما مادرم از سال ها پيش طراحي لباس مي كردند و در كنار آن مطالعه را نيز خيلي دوست داشتم و رسمي معمول در خانواده ام بود، بنابراين كتاب هاي طراحي زيادي مي خواندم و زن دايي ام هم كه نقاش بودند در شناخت رنگ ها به من كمك زيادي كردند

گفتگو با ویدا جوان و همسرش بازیگر زمانه + تصاویر

بازيگري از علاقه هاي دوران كودكي تان بود يا طراحي؟

از كودكي به هنر خيلي علاقه داشتم و به اصرار خانواده در رشته هاي هنري تحصيل نكردم چرا كه معتقد بودند هنر بايد در كنار تحصيلات در زمينه ديگري باشد. اما از آنجايي كه به هنرهاي تجسمي علاقه بسياري داشتم فكر مي كردم بايد رشته اصلي ام همين باشد... واقعيت اين است كه تئاتر در من تحولي بزرگ ايجاد كرد كه شيفته اش شدم و آن اين بود كه فهميدم مي توانم زنده باشم و زندگي كنم و اينها برايم خيلي جذاب بود، اولين چيزي كه در تئاتر ياد گرفتم قضاوت نكردن بود. سينما و تئاتر تلفيقي از همه هنرهاست از جمله رنگ و طرح و... وقتي شروع مي كني به بازي كردن مي بيني كه در بازيگري ات مي تواني رنگ ها را هم بياوري. در مورد طراحي هم بايد بگويم از همان اول دوست نداشتم كه سفارشي كار كنم، بلكه طبق خواسته دلم طراحي مي كردم.

خانواده چطور؟ آنها دوست داشتند كه طراحي را دنبال كنيد يا بازيگري؟

از كودكي استقلال فكري داشتم و هر چه در ذهنم بود را به اطرافيانم تفهيم مي كردم. تنها موردي كه نتوانستم خانواده ام را راضي كنم خوانده رشته نقاشي به جاي رياضي بود. اصراري هم نكردم چرا كه مي گفتم بزرگترها تجربه شان از من بيشتر است.

گفتگو با ویدا جوان و همسرش بازیگر زمانه + تصاویر

يعني از آرزوهاي دوران كودكي تان نبود؟

ديده شدن را همه دوست دارند و ممكن است آدم ها خودشان را به جاي شخصيت هاي اصلي فيلم هايي كه مي بينند بگذارند اين براي بچه ها در سنين پايين هم خيلي اتفاق مي افتد در مورد من هم همين طور بود يادم است در كودكي هميشه براي عروسك هايم لباس مي دوختم و علاقه شديدي به انيميشن داشتم و كمي بزرگتر كه شدم با برادرم روزي ده فيلم مي ديديم تا اينكه پس از گذر زمان به اين نتيجه رسيدم كه تئاتر و بازيگري را دوست دارم و از چهار سال پيش پس از رفتن به كلاس هاي بازيگري فهميدم كه بازيگري هنر بزرگ و سختي است.

ادامه مصاحبه  در ادامه مطلب.لطفا به ادامه مطلب مراجعه کنید


هرگونه كپي برداري از اين مطلب فقط با ذكر منبع و لينك مجاز است در غير اين صورت حرام بوده و ما هيچ رضايتي نداريم

دوست عزیز تو که مارو حمایت نمیکنی و عضو نمیشی چطور انتظار داری ما امکاناتمونو در اختیارت بگذاریم؟؟ پس همین الان عضو شو
براي نمايش ادامه اين مطلب بايد عضو شويد !
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد

اگر قبلا ثبت نام کرديد ميتوانيد از فرم زير وارد شويد و مطلب رو مشاهده نماييد !
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
این سایت هیچ ربطی و هیچ گونه وابستگی به شبکه من و تو ندارد.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    اگه ي روز عشقت ازت جداشه آخرين جمله اي كه بهش ميگي چيه؟
    کیفیت مطالب و انجمن مجله تفریحی و سرگرمی من تو را چگونه ارزیابی میکنید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 222
  • کل نظرات : 41
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 236
  • آی پی امروز : 23
  • آی پی دیروز : 52
  • بازدید امروز : 32
  • باردید دیروز : 60
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 351
  • بازدید ماه : 3,866
  • بازدید سال : 18,857
  • بازدید کلی : 323,938
  • کدهای اختصاصی
    A2

    تبادل لینک

    عضویت
    جهت استفاده از تمامی امکانات سایت لطفا روی گزینه ثبت نام کلیک کنید