loading...
مجله تفریخی و سرگرمی من و تو
خوش امدید

 

 

 

::به بزرگترین و متفاوت ترین پرتال فارسی زبانان خوش امدید::
 
 
http://dl.kurd-song.com/pic/icons/1335056181.png

آخرین ارسال های انجمن
samar بازدید : 358 پنجشنبه 21 آذر 1392 نظرات (0)


blog



تنها نگاه بود و تبسم میان ما


تنها نگاه بود و تبسم


اما نه


 گاهی که از تب هیجان ها


بی تاب می شدیم


گاهی که قلبهامان


می کوفت


سهمگین


گاهی که سینه هامان


چون کوره میگداخت


دست تو بود و دست من این دوستان پاک


کز شوق سر به دامن هم میگذاشتند


وز این پل بزرگ


پیوند دست ها


دلهای ما به خلوت هم راه داشتند


یک بار نیز


یادت اگر باشد


وقتی تو راهی سفری بودی


یک لحظه وای تنها یک لحظه


سر روی شانه های هم آوردیم


با هم گریستیم


تنها نگاه بود و تبسم میان ما


ما پاک زیستیم


ای سرکشیده از صدف سالهای پیش


ای بازگشته از سفر خاطرات دور


آن روزهای خوب


تو آفتاب بودی


بخشنده ، پاک  ، گرم


من مرغ صبح بودم


مست و ترانه گو


اما در آن غروب که از هم جدا شدیم


شب را شناختیم


در جلگه غریب و غم آلود سرنوشت


زیر سم سمند گریزان ماه و سال


چون باد تاختیم


در شعله شفق ها


غمگین گداختیم


جز یاد آن نگاه و تبسم


مانند موج ریخت بهم هرچه ساختیم


ما پاک سوختیم


ما پاک باختیم


ای سرکشیده از صدف سالهای پیش


ای بازگشته ، ای به خطا رفته!


با من بگو حکایت خود تا بگوبمت


اکنون من و توایم و همان خنده و نگاه


آن شرم جاودانه


آن دست های گرم


آن قلبهای پاک


وان رازهای مهر که بین من و تو بود


ماگرچه در کنار هم اینک نشسته ایم


بار دیگر به چهره هم چشم بسته ایم


دوریم هر دو ،دور......!


 با آتش نهفته به دلهای بیگناه


تا جاودان صبور


ای آتش شکفته، اگر او دوباره رفت


در سینه کدام محبت بجویمت؟


ای جان غم گرفته، بگو دور از آن نگاه


در چشمه ی کدام تبسم بشویمت؟


                          ما پاک زیستیم

                            

                               ما پاک باختیم

"فریدون مشیری"   





دوست عزیز تو که مارو حمایت نمیکنی و عضو نمیشی چطور انتظار داری ما امکاناتمونو در اختیارت بگذاریم؟؟ پس همین الان عضو شو
براي نمايش ادامه اين مطلب بايد عضو شويد !
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد

اگر قبلا ثبت نام کرديد ميتوانيد از فرم زير وارد شويد و مطلب رو مشاهده نماييد !
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
این سایت هیچ ربطی و هیچ گونه وابستگی به شبکه من و تو ندارد.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    اگه ي روز عشقت ازت جداشه آخرين جمله اي كه بهش ميگي چيه؟
    کیفیت مطالب و انجمن مجله تفریحی و سرگرمی من تو را چگونه ارزیابی میکنید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 222
  • کل نظرات : 41
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 236
  • آی پی امروز : 40
  • آی پی دیروز : 52
  • بازدید امروز : 59
  • باردید دیروز : 60
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 378
  • بازدید ماه : 3,893
  • بازدید سال : 18,884
  • بازدید کلی : 323,965
  • کدهای اختصاصی
    A2

    تبادل لینک

    عضویت
    جهت استفاده از تمامی امکانات سایت لطفا روی گزینه ثبت نام کلیک کنید